fredag 20 maj 2011

Robert missar mycket kul den stackarn..

Hejsan fredag! Idag har jag och twinsen RF hela dagen (Robertfritt). Han har lyckats pressa in jobb på två olika arbetsplatser, deltaga vid ett grupparbete i skolan och därefter match i dagens planering. Han åkte lite småstressad 6.30 morse och vi kommer inte att se söken av honom före kl 22 i kväll. Stackars min älskade stackars karl som inte får träffa sina pruttisar på hela dagen. Jag skulle döden dö.
Vi ska i stället träffa Cecilia och Elias idag vilket känns jättejättekul. Cecilia har varit i Oslo och tokfirat 17 maj, (utan barn =) ) så jag hoppas hon överlevt festligheterna.
Nej nu ska jag sminka mig och förbereda lunchen medan twinsen sover sin förmiddagsnap. Ha en bra dag!
Så här kul får inte stackars Robert ha idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar