söndag 29 maj 2011

Mors dag!!!

Idag är det mors dag och jag vill passa på att skicka världens största GRATTIS till min underbara mamma! Hon den klokaste, varmaste och mest fantastiska mor man kan tänka sig och jag är sååå lycklig och tacksam över att just JAG är hennes dotter. Älskar dig mamma!! Min egen mors dag har inte riktigt motsvarat mina förväntningar (trots att jag fått en fin present av Robert). Twinsen är sjuka med hög feber båda två. Jag känner mig också febrig och min hosta är tillbaka. Jag och Robert har varit vakna hela natten och tröstat, letat Alvedon och tröstat igen. Nu sitter vi som två bleka zombies i bilen på väg till Lysekil/Skalhamn för att fira med svärföräldrarna och Roberts syskon. Vi borde kanske hållit oss hemma med tanke på våra barns hälsa med då det är så sällan vi har tid att åka upp så får det bli såhär. Till alla mammor som följer min blogg vill jag önska er en superhärlig dag! Ni är alla GRYMMA!!! Stor kram till alla mammor från mig och twinsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar