torsdag 26 maj 2011

Lyxmiddag på agendan...

Robert slutar tidigt idag (kl 15...wihooo) och är träningsledig. Detta innebär lill-lördag hos fam Vilahamn och min man har lovat mig trerätters lyxmiddag. Inte så tokigt. (Egentligen skulle jag fått lyxmiddag i söndags. Men då led ju min stackars man av sviterna från kebaben (?) eller nåt... Så i söndags blidde det take-awaymiddag istället. Men idag ska han alltså gottgöra mig för söndagens fadäs)
Jag hade planerat att åka till gymmet innan dess men jag känner mig inte på topp idag. Riktigt risig faktiskt så jag vet inte hur jag ska göra med den saken. Vila mig eller åka och köra ett lätt-pass i gymmet bara för att känna mig lite duktig (plus verkligen känna att jag förtjänar en lyxmiddag). Lättpass är ju iof ganska meningslöst rent resultatsmässigt. Om man ska bli snabbare/starkare/öka kondisen måste man ju ta i! Just nu känns i allafall soffan och Ben & jerryglass mer lockande.
Vår lilla smilfink..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar