söndag 8 maj 2011

Jordgubbar med glass

Bild från igår. Barnen sitter i vagnen och hejar på sin pappa..
Världens bästa tant Annida
Hej! Dåligt bloggande idag. Annida som rest omkring i ett halvår har äntligen kommit hem till Gbg igen. Både jag och twinsen har längtat sååå! Hon och Mariell har varit här idag. Det kändes som att hon varit borta i 6 dagar i stället för 6 månader. Märkligt fenomen som bara inträffar med riktigt nära vänner. Trots att man inte pratat/setts på länge så känns det som det var igår då man väl träffas igen. Vi har pratat och pratat, gosat med barnen, ätit middag, ätit jordgubbar med glass och Annida har fascinerats över hur extremt små mina bröst blivit- de var ju större än mitt huvud sist hon såg mig. I höstas då jag kom hem från BB ringde jag till Annida och grät över att mina bröst var så stora att jag inte kom  i ett enda plagg eller mina förköpta amningsBH:ar. "Hur ska jag kunna köpa en större BH när jag har så stora tuttar att jag inte kommer i någon BH eller tröja alls??!! Jag kan för sjutton inte åka in till stan utan BH!"- grät jag. Hon räddade mig- åkte in till stan och fick leta med ljus och lykta för att hitta en i passande size. Men som sagt, det var länge sedan det och nu har jag defenitivt inga problem på "för-stora-tuttar-fronten".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar