tisdag 10 maj 2011

Badpremiär ute!

Precis hemkommen från en underbar dag med underbara mammor och bebisar. Jag och twinsen har varit på picknick hela dagen lång nere vid Härlanda tjärn. Vi har verkligen njutit av vår mammaledighet denna dag! (liiite skönare att vara mammaledig i maj jämfört med pissregniga, kalla, mörka oktober..)Barnen har lekt så fint på sina filtar, ordentligt inkletade i spf 50 och vi mammor har surrat och fikat. Twinsen har tom fått "bada" och leka lite i vattenbrynet vilket var väldigt uppskattat! Jag har blottat degmagen in public för första gången också, så förhoppningsvis har jag blivit lite brun och fräsch på kroppen också!
Vad som nästan var ännu bättre var att då jag kom hem möttes jag av en städad lägenhet! Jag lämnade ett kaos i morse då jag gick hemifrån och hade lite småångest inför att gå hem och ta tag i röran (fast jag städar varje dag så blir det nytt kaos hela tiden av någon obegriplig anledning). Men det visade sig att min underbara, fantastiska, duktiga man åkt hem efter jobbet och städat innan han åkte till träningen. Det finns inget som gör mig så kär som gester likt denna. Romantik helt i min smak. Rosor och choklad kan slänga sig i väggen om man jämför med hushållsarbete! Åhhhh vad jag är kär och lyckligt lottad i livet!
Cecilia och Elias känner på vattnet

Mina stora kärlekar!

Min goa beachboy!

1 kommentar:

  1. Hörrudu! Tänk på vad du skriver! Degmage tror jag inte ett ögonblick på att du är försedd med. Möjligen lite vinterblek... Skämt åsido; javiist är det lyxigt att vara föräldraledig försommardagar som denna. Tyvärr har pysen feber nu igen, men vi hann njuta lite innan jag upptäckte det. Kramisar!!!

    SvaraRadera