måndag 4 april 2011

We´re back!

i Götelaborg! Vi möttes av blå himmel, 8 grader varmt och citronfjärilar som flyger omkring. Samt en brunbränd make...mums. Lite trist att jag är blek som ett ruttet lik i jämförelse bara. Flygresan hem från Umeå gick galant! Förutom att båda barnen lade heavy loads av nr 2 i blöjan under flygresan gick allt smärtfritt och smidigt. För att undvika en upprepning av scenariot vi hade på uppresan så var vi på Umeås flygplats i väldigt god tid denna morgon. Vi möttes av en nästan helt öde flyplats, inga köer alls..så det blev en stressfri incheckning och securitycontrol denna gång..
Jag ber om ursäkt för dåligt bloggande under helgen men då jag träffar min lillasyster Lotta extremt sällan så är varje minut med henne guld värd. Skulle aldrig sätta mig framför en dator då. Nu måste jag ta tag i alla måsten som följer en tids ledighet, typ tvättberg och uppackning av alla grejer. Bilder från helgen kommer senare.

1 kommentar:

  1. Ojoj tvättberget är nog som Mount Everest kan jag tänka mig...jag tyckte vi hade mycket tvätt efter 2 dagar i fjälls, men ni har ju varit borta fler dagar. Lycka till med det och välkommen hem :)

    SvaraRadera