tisdag 19 april 2011

Liseberg!!

God morgon!! Jag och mina morgonpigga twins är uppe med tuppen. Vi ska på Liseberg idag, det är kanske därför de är så uppspelta och inte vill sova. Lottas sambo Kristoffer har en syster som är personalansvarig på Liseberg. Det är hon som dragit i några trådar så att vi får gå på tjuvstartapremiären. Egentligen öppnar nöjesparken i helgen tror jag. Jag älskar Liseberg! Jag blir som ett gigantiskt, dampbarn så fort jag passerar ingångs-grindarna. Jag får spring i benen, blir hoppig i fötterna, ler löjligt stort och får lite stirrig blick.. ska bli sjukt roligt!!!!! Idag kan man också enbart vinna stjärnvinster på chokladhjulen så vi har siktat in oss på att vinna en årsförbrukning (eller kanske månadsförbrukning) Marabou. Jag ser också fram emot att prova den nya åkattraktionen - Atmosfear. I Atmosfear faller man 146m fritt i 110 km/h och kroppen utsätts för en kraft på 4 G! Det är absolut ett nöje i min smak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar