fredag 18 mars 2011

Veckans sociala torka räddad av Cecilia och Elias...

Veckan som gått ser ut såhär:
Mån: Inställt besök BVC
Tisdag: Inställd myskväll med Mariell
Onsdag: Inställd middag med mina gamla klasskompisar
Torsdag: Inställt fika med föräldragruppen. (Blev dock en bra dag ändå tillslut).
Fredag: Inställd playdate och lunch med Linda och Karl-Alfred..
Kort sagt. Sjuka barn gör inte att det sociala livet blomstrar och almenackan full av aktiviteter direkt.. Jag kan nästan bli lite deprimerad då jag inte träffar vänner på lång tid.
Det positiva med att ha sjuka barn är att Robert varit hemma mer än vanligt.
Dessutom ska jag absolut inte klaga över gårdagen eftersom jag fick oväntat besök av Cecilia och Elias. Cecilia är den coolaste mamman jag känner och hon var inte ett dugg rädd för RS-viruset (hon är dessutom sjuksköterska så hon har koll på smittorisk). Hon kom hit och skämde bort mig med god lunch och höll oss sällskap hela dagen med sin lilla solstråle Elias som är jämngammal med twinsen. Jag är så tacksam och glad att hon räddade mig från min veckolånga sociala istid och nu hoppas jag bara att lilla Elias inte blev smittad.
Nu när jag mår bättre är jag gó och glad hela tiden!!

Jag kryptränar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar