lördag 12 februari 2011

Thailand, here we come!!

I höst (17 okt-17 dec) åker hela familjen till Thailand i 2 månader! Halleluja så skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Både jag och maken är så ofantligt trötta på vinterrusket. dessutom tycker jag att det är viktigt att man har något härligt att se fram emot. Om dagarna känns tråkiga och grå kan man drömma sig bort och längta. Barnen kommer nog att vara helt vilda vid den tiden (ca 14 månader gamla), så det blir nog ingen slappa-på-beachen-semester. Men bara att slippa snö, regn, kylan, matlagning, städning, tvätt och Göteborgshösten känns så sjukt lyxigt. Tänk att få tillbringa lata dagar i värmen med de jag älskar mest-kan inte tänka mig något bättre.
Vi var på rundresa i Asien under 2008-2009 så vi har bra koll på Thailand. Jag känner mig trygg då vi vet hur smidigt det är att ta sig runt, det är lätt att fixa boende, maten är gudomlig, vattnet varmt, sjukvården är tipptopp och både befolkning och omgivningarna är barnvänliga. Perfekt!


Jag har nästan glömt att man kan vara så brun, utsövd och fräsch!!
Just nu är både jag och Robert det motsatta. Likbleka, trötta, slitna.
Men vi har dubbelt så mycket kärlek i vårt liv så det är värt det miljoner gånger om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar