söndag 27 februari 2011

Horskor, husletande och babysim

God morgon!
På bra humör här efter en härlig kväll igår trots att man får glömma sovmorgon nu för tiden. Alvina har hållit mig vaken sedan 7 genom att prata och prata och prata. Hon kommer bli (är redan) en riktig pratkvarn. I gårkväll lagade vi hemmagjorda hamburgare med massa olika tillbehör. Sedan snaskade vi på glass, nötter och karra tillsammans med Linda, Henke och Mackan.

Dessert...mumsfilibabba!
Melodifestivalen fick stå på i bakgrunden, men vi kollade inte så värst noga. Men Oh my God vilket jippo melodifestivalen är. Jag tycker att det är roligt att hänga med men det är verkligen en uppvisning i katastrofal smak, både musikmässigt och klädmässigt. Jag hade hellre skjutit mig själv i huvudet än att ta på mig Linda Bengtzings kycklinggula outfit med tillhörande gyllengula horstövlar till exempel. Det fulaste jag sett.
Idag ska vi kolla på ett hus! Spännande. Och sedan bär det iväg på babysim. Jag hoppas det går bättre för mig och maken denna gång. Men då vi vet var bassängen ligger denna vecka så tror jag väl att vi ska lyckas utan att bli ovänner..

Jag kan gå i min stol nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar