tisdag 15 februari 2011

Hipp hipp hurra för mig!

Jag trodde att jag skulle dö igår. På riktigt. Jag tog mig inte upp ur sängen på hela dagen, jag tror jag sov 18 h på ett dygn.. Hög feber, muskelvärk, illamående och huvudvärk likt någon hade parketat en buss på pannan på mig. Jag kände mig såå ynklig och det är hemskt att inte orka ta hand om sina barn.
Idag mår jag tack och lov bättre men långt ifrån på topp. Men jag är ialla fall så fräsch att jag kan ta hand om mina små och kunde släppa iväg maken till plugget..
Det är en stor dag idag. Jag fyller år och närmar mig med stormsteg 30. (28 år idag, hemskt). Med tanke på min nuvarande hälsa så blir det inget storslaget firande. Men jag har redan blivit firad då jag i sängen ärades med vacker sång (ja må hon leva) av Robert + två små gullungar och fick några paket (Nya löparskor från Asics, biljett till "Dyngkåt och hur helig som helst med Mia Skäringer, underkläder och pengar). Sen fixade Robert god frulle med våfflor, fruktsallad, jordgubbssylt och vispad grädde. De var så goda att jag lyckades peta i mig hela 1,5 våffla trots obefintlig aptit. Nu väntar vi på Linda och Bosse som ska hålla oss sällskap och hjälpa mig lite med twinsen idag.
Tulpaner i finaste färgen..

Jag bjuder på en bild på frukosten.
Men ingen bild på födelsedagsbarnet då jag ser lika sliten ut som Donatella Versace. Fast mörkhårig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar