onsdag 2 februari 2011

Endorfiner är fina grejer det!

Jag kom iväg! Då Robert kom hem från sin träning stod jag i dörren iklädd träningsoutfit, gan honom en snabb puss och sprang ut. Jag hoppade i bilen, körde till gymmet och körde ganska intensivt i en timme. GUD SÅ SKÖNT det var! Är nu så endorfinhög och full av energi att jag antar att jag inte kan somna före midnatt...men det var det värt. Nu ska jag dit två ggr i veckan. Däremed basta. Får prioritera och planera så att det blir av. Inte alls bara för träningens skull. Utan också för att få egentid. Att ta hand om mig själv och vara lite egoistisk för en gångs skull. Det är så underbart att komma hem igen efteråt. Tänk att bara en timma hemifrån kan gör att jag hinner sakna mina twins så att det värker i hjärtat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar