fredag 21 januari 2011

Mina lättroade bebisar..

Hej svej!
Fredag idag! Bästa dagen på hela veckan tycker jag, ser fram emot en ledig helg med Robert. Det är faktiskt lite tungt nu när han tränar så mycket, jag och barnen är ensamma fram till kl 20 på kvällen. Då äter vi och sedan nattar vi barnen. Bad, pyjamas, mat, gos, godnattpuss. Oftast är de tack och lov lätta att få i säng. Då allt är klart är kl 22 och då är vi båda svimfärdiga av trötthet. Jag hade uppskattat en timmas egentid med min man men oftast lockar kudden väldigt mycket efter en hel dag med mina underbara men tidvis arbetssamma twins. Men det är bara att gilla läget, det blir lite kortare träningar då fotbollssäsongen drar igång.
Igår hade jag och barnen en jättehärlig dag med 2 andra mammor ur föräldragruppen. Jag är tacksam över att twinsen är så lättsamma att ha med. De är ju så vana att roa sig själva och de var helt överlyckliga över att få låna ett nytt bebisgym och leka med nya leksaker. Jag kunde i lugn och ro svepa mina kaffemuggar medan barnen hade kul på vardagsrumsgolvet. Skönt! Väldans roligt och lärorikt att få träffa andra mammor och andra bebisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar