fredag 7 januari 2011

2:nd hand och Aqua barn

God morgon!! Nu på morgonen har jag anmält våra små gullpruppar på en kurs i babysim. Kurserna kommer att vara på söndagar och Robert är tack och lov fotbollsledig på söndagar i vår. Det är ju lite svårt för mig att själv hålla koll på två simmande bebisar. Jag hoppas det finns platser kvar för jag tror det är superkul med babysim. Jag har också hunnit förlora min Tradera-oskuld nu på morgonen. Både jag och Robert är ju lite halväcklade av begagnade saker om vi inte vet från vem det kommer. Vi har köpt allt nytt till barnen, med intensionen att sälja det vidare på Blocket eller Tradera i vår tur.
Men, då jag inte vill vara rigid i mina åsikter så jag har tänkt om och lagt bud på 2 st Bumbostolar. Om vi dessutom ska lägga 2600 kr på babysim ( 2 bebisar = dubbelt så dyrt) kan det ju vara smart att tänka budget på andra områden. Det känns faktiskt riktigt spännande då det är budgivning på G... Hoppas jag vinner.

Bumbostol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar