onsdag 8 december 2010

Pust...jag packar.

Jag avskyr att packa. Jag vill alltid ha med mig allt. Kontrollfreaksvarning. Vi ska dessutom flyga hem på fredag så man kan ju inte packa lika mycket som då vi har bilen. Vi hade båda resångest inför att sätta oss i bilen igen och köra 110 mil och bokade flyg till Vilhelmina istället. Tokdyrt så vi hoppas på ekonomiskt bidrag av tomten i år! Men det ska bli väldigt skönt att komma hem på några timmar i stället för en evighet i bilen. Kommer inte att sakna träsmaken i baken, McDonalds eller snöhalkig E45. Så nu är mitt enda problem hur jag ska få med mig alla bebiskläder, julklappar och min egen garderob i väskan. Sist vi flög var hem från Mexico förra året, då hade jag 20 kilos övervikt...vill inte upprepa det misstaget (har inte råd heller).
Såhär ser det ut + lika mycket på golvet!

2 kommentarer:

  1. Hej Sofi!
    Madeléne (Ingelsson) här!
    Kul att du länkar på facebook, så att jag hittat till din blogg=)
    Grattis, grattis, grattis till dina fina fina barn!
    Jag kommer att åka hem till Åsele nästa vecka och ser att ni kommer att vara i Villis då=) Funderar på att åka dit någon dag för att träffa er, om ni har lust? Ska höra med Sandra, när det passar henne, så att man får träffa henne också.
    Vi får höras. Hoppas dopet går fint=)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaaaa!! Gud så kul! Jag har allt tänkt på dig och din lilla prinsessa! My var det väl? Jag träffas mer än gärna. Jag kan alla dagar..
    Kram!!

    SvaraRadera