onsdag 22 december 2010

Koffeindrogad värdelös städhjälp..

Mina småkusiner Mirja och Leila klär granen hos mormor
Idag har vi varit hos min mormor och hjälpt henne med julbestyren. Himla mysig dag blev det. Jag har dock konstaterat att en tvillingmamma är värdelös på att hjälpa till.  Jag hinner liksom inte med så mycket som jag vill. Jag har mest fikat och roat mina barn. Kaffe är det bästa för bröstmjölksproduktionen enligt mormor så jag tog hennes ord på allvar och hällde i mig 5 koppar på raken. Jag behöver lite droger (om nu koffein räknas som droger) just nu för att hålla modet uppe. Jag behövde det, jag börjar bli rejält sliten efter så lång tid med två bebisar utan hjälp från Robert. Gäääsp! Som tur är har min mormor varit flitig på att yngla av sig så vi var många på plats för att hjälpa till. Så trots att tvillingmamman var mest i vägen blev huset både städat och pyntat!
Leila smaskar korv och Alvina flarra. Mormor syter sina barnbarnsbarn..
Jag tackar Gud för ID mineral Makeup som förvandlar mina djupblå påsar under ögonen till ljusblå påsar!
Det färdiga resultatet. Mysigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar