fredag 31 december 2010

Gott nytt år!!!

Nyårsafton! Nytt år med nya möjligheter. Idag är väl också en dag för reflektion och utvärdering av året som gått. 2010 har varit det största året hitills i mitt liv. Jag har blivit mamma. Jag och Robert har blivit föräldrar och livet har förändrats mer än jag trodde. Vi har fördubblat vår familj med de ljuvligaste tvillingarna på denna jord. Jag har dubbelt så mycket kärlek i mitt liv nu, dubbelt så många tårar och dubbelt så många skratt. Hela 2010 har präglats av graviditeten och sedan det nya föräldralivet. Jag är helt insnöad i mina små hjärtegull kan man väl lugnt konstatera. Det är ofta vansinningt jobbigt att vara tvillingmamma, men jag älskar ändå varje minut och skulle inte byta detta mot allt guld i världen.

Mina finaste på sin baddebut tidigare i veckan


Barnen tyckte att det var tokroligt att bada. Jag hade lite problem att hålla dem båda då de sprattlade som fiskar i vattnet.


Nyåret skall firas in hemma hos Linda och Henke tillsammans med Dennis, Lisa och lilla Tyra samt Mackan och Jasmine. Det kommer bli ett annorlunda firande om man jämför med tidigare år. Vi brukar nästan alltid resa bort över nyår. De senaste åren har vi firat i Thailand, Marseille, Sälen, Wien. Vi brukar alltid dricka massvis med bubbel och slå klackarna i taket. I år blir det i stället 3 rätters middag och lugn hemmakväll tillsammans med goda vänner. Det känns fantastiskt.
Gott nytt år på er!!!
Barnen leker siamesiska tvillingar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar