onsdag 10 november 2010

Sweeeeet day!

Hej!
Idag har jag haft en riktigt skön dag! Robert hade bara ett seminarium på förmiddagen och var hemma vid lunch. Jag och barnen hade en skön morgon och förmiddag då vi bara mös i soffan. De har blivit så roliga och närvarande, de tittar nyfiket på oss och ler. Hjärtat smälter!!!!! På eftermiddagen hade Robert barnen och jag passade på att fixa lite ärenden på stan. Jag fyndade bl.a en syperdupersöt body som ser ut som en skjorta med svart fluga på samt ett set med finbyxor och väst på HM. Kaspian ska ha det på jul och han kommer se bedårande ut! Hittade inget som dög till Alvina, på HM finns bara fjant Hello Kitty och jag skulle hellre klä henne i plastfolie än Hello Kitty. Efter stan åkte jag hem och ammade. Efter det har jag träffat Linda och gått en skön långpromenad. Kvällen skall spenderas med twinsen och Robert. Jag ska försöka laga middag nu men inspirationen och motivationen är väldigt låg. Blir nog varma mackor..
Denna + superfin "skjortbody" med fluga på ska kapsian ha då vi firar jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar