måndag 1 november 2010

Min stackars lilla dotter

Lilla Alvina har haft ont i magen hela natten och hela dagen. Hon gråter och tar i för kung och fosterland, blir alldeles röd och pruttar så att hela hennes kropp vibrerar. Jag vet inte om jag ätit något opassande. Jag har ätit som vanligt förutom att jag ätit varmrökt pepparlax, det kanske är boven i dramat? Nu har jag köpt magiform och jag tror det är lite bättre. Hoppas verkligen det för jag får ont i hjärtat då hon gråter.
Tur att mormor kan hjälpa till att trösta lilla dockan
Stora ögon
Sluta fota mig mamma!
Här kör vi könsneutralt så att det skriker om det =)!

1 kommentar:

  1. Åh stackars skruttan, hoppas det går över snart.. Vi längtar så mycket efter dem redan, räknar ner dagarna tills ni kommer till oss! Kul att kusin-kläderna kommer till användning..:)

    SvaraRadera