måndag 15 november 2010

Fars dag!

I år har vi fått fira vår första fars dag! Såå himla kul. Jag älskar att fira, vad det än är. Livet består av för mycket vardag så jag tycker att man ska ta vara på alla chanser till att få fira lite i vardagen! Vi började dagen med en sovmorgon fram till 9.30. Sen gick jag upp och fixade mysfrukost men alla möjliga tillbehör. Mumsigt var det och vi åt länge.

Fars dagfrulle med presenter!
Efter frukosten slappade jag och Robert en stund och barnen fick gymma lite.

Lilla tjockisen!

Nästa sekund lägger Alvina en kaskadspya över hela gymmet...
Efter det träffade vi upp Linda och Henke för en långpromenad i Skatås.
Henke, stora vagnen, stolta pappan och jag!
Gulliga paret med deras bebis Bosse
Efter promenixen fixade jag trerätters middag till mig och Robert. Det kändes lyxigt då det var hundra år sedan vi åt lyxmat och bara satt och pratade lääänge. Tvillingarna fattade galoppen att föräldrarna behövde lite romantik och vuxentid och sov mest eller satt och jollrade i sina babysitters.
Förrätt på vår romantiska Fars Dag middag
Nu längtar jag tills det blir Mors dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar