söndag 17 oktober 2010

Snurrig i kolan och toapanik

Gårdagskvällen var hur trevlig som helst. Och tro det eller ej så var jag inte ett dugg nojjig över hur det gick hemma. Robert och barnen hade besök av farbror Dennis och Björn och de hade roat sig kungligt hela kvällen. Jag och Mariell åt god mat och pratade strunt hela kvällen. Jag drack 1,5 glas vin och kände mig helt väck i huvudet. Men ack så gott det var! Den enda missödet på kvällen var då jag efter några timmar var tvungen att pumpa ur brösten. Jag tog med mig min pump och låste in mig på toaletten. Då fungerar inte pumpjäkeln. Jag fick montera ner och ihop och den fungerade ändå inte. Panik! Jag försökte handpumpa men det går ju så sjukt långsamt så jag gjorde ett nytt lagningsförsök som lyckades. Samtidigt hörde jag att det var kö utanför toan så jag kände mig superstressad. Jag pumpade båda tuttarna i turbofart och kände mig helt svettig då jag tillslut kom ut från toan. Det kändes så surrealistiskt alltihop.
Då jag satt på bussen på väg hem tittade jag på bilder på mobilen på mina barn och kände mig känslosam och lycklig. Så underbart att komma hem till mina små gullungar igen!
Min fina vän Mariell
Jag blev snurrig i kolan bara av att lukta på vinglaset..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar