söndag 24 oktober 2010

Snoriga bebisar...

Idag är Robert i Malmö och spelar sista matchen för i år! Jippie!! Båda barnen har blivit förkylda, deras små, stackars näsor är fulla med snor. De har ingen feber och verkar må bra i övrigt. Så vi kämpar på här hemma med koksalt i näsan och snorsug. Natten har varit tuff igen då barnen haft svårt att amma pga täta näsor. Och då de väl sov så snarkar de, högt. Robert, Kaspian och Alvina snarkade alla tre som en snark-trio, jag låg bredvid och svor och surade över spektaklet. Idag ska jag göra ett nytt försök att packa klart då vi kör uppåt mot norr tidigt i morgonbitti. Har också planerat in promenad med Linda men jag vet inte hur man ska förhålla sig då barnen är förkylda. Ska man hålla dem inne då? Måste kolla upp det först. Ha en skön söndag!
Mina älskade snarkisar!

2 kommentarer:

  1. Jag säger bara en sak: Nezeril. Receptfritt på Apoteket eller ICA (typ). Man kan använda det till väldigt små barn så att de åtminstone kan sova någorlunda på nätterna - och så att man själv kan sova några timmar utan att bli väckt en gång i halvtimmen av en snorig son som vill amma för att han inbillar sig att det får snuvan att försvinna.

    SvaraRadera
  2. Friskluft är bara bra för dom! Så he dig ut å promenera med gott samvete!

    SvaraRadera