fredag 29 oktober 2010

Mitt liv är nästan som Paris Hiltons

Oj sicken lyxdag jag har. En god natts sömn. Sedan ringde min moster Eva som är gymnastiklärare och träningsinstruktör och undrar om vi ska träna ihop. Mormor är så gärna barnvakt så jag kunde sticka iväg. Det blev ett superkul step-up och styrkepass vilket kändes sååå skönt. Kroppen är i hyfsad form ändå, svagare, men inte alls oduglig. Sedan har jag och mamma/mormor varit på shoppingtur på "stan" , det enda jag shoppade var dock en ny snorsug till barnen, inte så glammigt kanske.

Mamma/mormor på väg mot stan
Vi avslutade sedan med lunch och fika på Stenmans där både Annika, Hannah och Sandra slöt upp med sina barn. Det blev ett helt dagis inne på fiket. Livet är väldigt enkelt då man hela tiden har hjälp och vänner och familj som gärna bär barn, byter blöja och hjälper till med flaskmatning. Det är lyx på hög nivå!
Paris Hilton
Finfina Sandra
Några av barnen

1 kommentar:

  1. Låter som om du har det riktigt riktigt härligt! Att du redan vågar köra step och styrka, det var ju inte alls längesedan du födde barn! Du ska se att du kommer i form fortare än kvickt - no need to worry! Kram och ha det fortsatt jättebra!

    SvaraRadera