måndag 18 oktober 2010

Lyxigt att vara lattemorsa med egen nanny och allt.

Igår hade jag, barnen och Mariell en galet härlig höstdag. Robert var på match som vanligt på söndagar. Jag och Mariell tog en lång promenad med vagnen till mitt nya favvohak Bertilssons café genom höstvacker skog. Tyvärr inte bara mitt favoritställe då vi fick köa i 30 min innan vi ens fick beställa vår lunch. Jag har inga nära vänner här i Göteborg som har barn ännu vilket är tur då man är café eller dyl. Det hade varit knepigt att få till matsituationen helt själv då man är utanför hemmets trygga vrå. Nu kunde jag amma medan Mariell matade med flaska. Med egen nanny fungerar tvillinglivet lätt som en plätt. På kvällen slappade jag och Robert i soffan med varsitt barn på magen. Najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar