torsdag 21 oktober 2010

Flyttar känslorna till utsidan av huden efter man fått barn?

Efter att barnen föddes tycker jag att jag blivit mycket mer känslosam än tidigare. Jag har alltid haft ett ganska hett temprament, jag blir snabbt arg eller ledsen men lika snabbt glad igen. Efter att twinsen föddes har jag nog gråtit VARJE dag. Jag gråter av trötthet, jag gråter av lycka. Ibland gråter jag för att jag känner mig ensam. Igår grät jag av oro över att Kaspian eller Alvina ska bli mobbade i skolan. Idag grät jag precis då jag tittade på "Berg flyttar in" på TV 4 play. Hon hälsade på Alcazar-Andreas som har HIV. Så oerhört sorgligt. Livet är så skört, tänk om jag också får en livshotande sjukdom, jag får inte dö bort från mina barn..

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det hemskt..och hemskare blir det. Att försvinna från sitt/sina barn är nog den värsta känslan jag kan komma på. Att dom ska bli vilsna..att jag lämnar dom i sticket..usch

    Snart kommer ni hem!!!:)

    SvaraRadera
  2. Du är nog fortfarande rätt hormonpåverkad efter graviditet och förlossning... Det tar några månader innan man är sig själv igen.
    Kramis!

    SvaraRadera