onsdag 13 oktober 2010

Besök från Norge och nyfikna damer

Isabel och hennes ljuvliga son Noah från Hamar i Norge är här på besök i veckan. Supermysigt! Så nu trängs vi  i lägenheten med tre små småttingar. Noah är 5 månader och vi sågs senast då han var 2, jösses vilken stor kille han blivit. Noah är världens snällaste, han bara jollrar och skrattar hela tiden! Jag hoppas att våra små också fortsätter att vara lika snälla och glada likt honom. Jag och Isabell har varit ute på barnvagnspromenad och hade planerat att luncha på café i närheten. Dessvärre fick man inte ta in barnvagnar och vi var inte alls sugna på att lämna lilla Noah sovandes utanför så det fick bli hemmafika istället. (Mina små kan man ju enkelt bära in i liggdelarna). Men att fika hemma är ju lika gott och det är ganska bekvämt också! Varje gång jag är ute med min gigantiska tvillingvagn blir jag stoppad av nyfikna damer som fascineras av mina små underverk. En gammal dam ville gärna berätta om hennes egen familj också så jag fick höra långa anekdoter om hennes 2 döttrar, 3 barnbarn och 1 barnbarnsbarn. Mycket intressant =) Jag hade inte hjärta att avbryta henne för att gå vidare. I kväll ska min man laga thaimat och vi slöar i soffan allihopa.
 Underbara Isabel och Noah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar