torsdag 7 oktober 2010

2 utsvultna vargar + två änglabebisar på middag

Igår var hela familjen hos Linda och Henke på middag i deras nya superfina, STORA lägenhet. Man blir lite avis på deras 4a på nästintill 100 kvadrat då vi bor i en liten 3a på knappa 70 kvadrat. Men vi får bo kvar i vår lilla lya tills Robert är klar på universitetet.

Kaspian gillar Henke skarpt!!
Vi är väldigt glada att Linda och Henke flyttat närmare oss, nu bor de bara 15-20 min promenad bort vilket känns väldigt nära i Göteborgsmått. Så nu hoppas vi att vi ska hinna med middagar, promenader och  mys ofta.

Henke, Robert och twinsen väntar på käk
Det var hur mysigt som helst och både jag och min man kastade oss över maten som två utsvultna vargar. Vi har levt på hämtmat, uppvärmda matlådor, kakor, mackor och fil i nu snart 6 veckor och är inte jättebortskämda med hemlagad middag och nybakat bröd. Såååå gott var det. Barnen sov bort mestadels av middagen och skötte sig snyggt, skönt med väluppfostrade bebisar =).

Min tokvackra men långhåriga, ofriserade man + världens vackraste pojkbebis
Linda och Henke som varit förlovade i ca ett år hade för övrigt spikat datum för att gifta sig och bokat kyrka. 6 augusti blir det och jag längtar redan. Galet romantiskt, det kommer bli så vackert. Jag älskar bröllop.
Linda och Henkes bebis Bosse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar