fredag 17 september 2010

Tiden går fort då man har roligt!

Twinsen är redan 3 veckor gamla. Herrejösses. Idag har de varit väldigt hungriga och lite mer oroliga än vanligt. Men att bara amma och inte ge sond har gått mycket bättre än vad jag trodde att det skulle gå. De är så snälla och förnöjda med livet. Men jag har i princip inte kommit ur soffan på heeela dagen, jag blev chockad då jag såg vad klockan var.
Annars så har vi haft lite besök under dagen och gud så konstigt det känns att plötsligt visa brösten för folk. Här är jag och mina gigantmeloner, kom och seeee!!! Men samtidigt orkar jag inte gömma mig i ett annat rum så fort de ska äta. Då får jag ju gömma mig hela tiden eftersom de har ätit varje timma idag och dessutom är två. Jag vill ju också vara social och kunna umgås då det kommer folk. Roberts klasskompis E var här, jag har bara träffat honom ett fåtal gånger tidigare och han såg lite vit ut i ansiktet först och var inte lika talför som annars stackarn. Men om folk ska komma hit får de tåla att se bröst, punkt slut. Så här går man genom dörren på egen risk.
Nu blir det hämtmat och mer besök hit ikväll av Linda och Henke. Ha en mysig fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. Hej Sofi och STORT GRATTIS till era guldklimpar! Har suttit och läst genom bloggen från början och är mäkta imponerad av dig. Du gör ett enormt kanonjobb med dom små. Det är inte lätt alla dar men man lär sig att ta en dag i taget. Vi är ju trots allt hemma och har ingen brådska till nån eller något. Själv har jag två killar, den ena 20 månader och den andra 5 veckor, så det är full rulle här också. Kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, det är bara att vänja sig! Halva världen kommer att ha sett dina tuttar när du har ammat ett tag. Typ.

    SvaraRadera