onsdag 22 september 2010

Ännu en katastrofnatt-varning för zombietvillingmamma.

Ännu en natt med massa amning och nästan ingen sömn för mig. Jag känner mig faktiskt riktigt risig just nu. Så ovant då jag normalt alltid känner mig pigg och full av energi. Nu beter jag mig mer som en zombie och både huvudet och kroppen arbetar i sloooowmotion. Får se hur länge jag orkar med detta om det inte fungerar bättre snart. Jag vill så gärna helamma åtminstonde tills deras beräknade förlossningsdatum, 3 okt.
I morgon kommer min familj ner från Vilhelmina, ska bli skönt. De ska få mysa med barnen hela dagarna så att jag förhoppningsvis kan sova ikapp några timmar.

1 kommentar:

  1. Du är så himla tapper och duktig!
    Det ni kan göra ifall du vill att Robert ska ta nån matning det är att mata med kopp, det stör inte amningen så som flaska Kan göra.

    Och du MÅSTE försöka sova på dagen, det är ett absolut måste annars orkar du inte! Jag sov varenda gång som Lou sov. Skit fullständigt i allt annat, städ, tvätt, mat..det får Robert fixa!

    Sov sov sov, så fort du har möjlighet.

    Puss

    SvaraRadera