tisdag 28 september 2010

1 månad

Igår den 27 september fyllde Kaspian och Alvina 1 månad. Tiden har bara rusat iväg! Jag kommer knappt ihåg hur pyttesmå de var då de tittade ut ur magen. Alvina har gått upp ett helt kilo sedan dess.

Denna månad har varit den lyckligaste och mest omtumlande i mitt liv. Att vara mamma är det största och viktigaste jobb jag gjort stort och den kärlek jag känner till mina barn är obeskrivligt stor, enorm, gigantisk. Det känns som att hjärtat ska spricka av kärlek då jag pussar deras mjuka små äppelkinder. Kaspian och Alvina har gett mitt liv en helt ny dimesion och mening. Jag njuter av varje minut med dem och ser fram emot tiden vi har framför oss.

2 kommentarer:

  1. Grattis till en-månadersdagen!! Hi hi.
    Visst känns det som om livet har fått en RIKTIG mening då man fått barn. Att få ett barn är en av de finaste gåvorna vi kan få och det är vår uppgift att vårda dem ömt å ge dem all kärlek. Jag förstår att era barn kommer att växa upp i en trygg familj med kärleksfulla föräldrar och mor- och farföräldrar som ger verkligen 100%.
    Ta vara på småbarnstiden, för som du märker hinner man knappt med å så har barnen blivit stora individer som "kan själv".
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh herregud, jag tycker det var igår dom kom. 1 månad och jag har inte fått pussa på dom än, skandal!;)

    Men det är tur att ni inte bor här för då skulle jag köpa presenter till kidsen hela tiden!

    Dom växer och frodas och kärleken med, njut njut:)

    SvaraRadera