onsdag 25 augusti 2010

Bröstchock!

För kännedom!
Jag har ju alltid varit en person med ganska små, oansenliga men lätthanterliga bröst. Nu under graviditeten har de förvandlats till två jättlika meloner och jag glömmer aldrig den lycka jag kände då jag fick inhandla min fösta BH i storlek 75 D. Fattar ni, D-kupa är galet stort för att vara mig!!!!

Nu har jag dock vuxit ur även denna Dollyparton BH, det känns liksom inte bekvämt längre utan det trycker och spänner lite överallt. Och eftersom jag inte är direkt sugen på att åka in till stan och BH-shoppa just nu så har jag bestämt mig för att släppa dem fria här hemma. Jag känner mig som en riktig 70-tals hippie med mina enorma, BH-lösa meloner under tröjan.

Så nu vet ni det också..



Jag ser ut ungefär såhär! Fast med ytterligare ett tredje jättebröst under de två övre..

1 kommentar:

  1. Vet du vad? Brösten kommer att bli ÄNNU större sedan när bebisarna har fötts. Särskilt dag 3... Då är Dollys rena rama A-kupan jämfört med dina... Mina blev GIGANTISKA; ser helt SJUKT ut (har kvar fotona). Kram på dig - och kul att få följa dig här oxå!

    SvaraRadera